torsdag 24. januar 2013

Trening i dag!

I dag skal jeg ta i skikkelig hardt! Jeg føler meg nemlig ikke så veldig bra og da vet jeg at en god og hard treningsøkt med mye svetting og banning hjelper.

Jeg har så langt i dag spist en kopp med havregrøt, drukket en kopp med kaffe og to glass vann. Skal ha en kopp kaffe til straks kjenner jeg.

Bah.. Det er dager som denne jeg hadde tydd til en sjokolade eller noe smågodt for å muntre meg opp.

Men, får holde meg sterk og tenke at helga er rett rundt hjørnet og at vi skal kose oss med hjemmelaget pizza på lørdag.

Dessuten har begynt å tenke på at jeg kanskje burde anskaffe meg noen hansker. For det gjør ganske vondt inni hendene når jeg tar markløft for eksempel. Og jeg hadde jo tenkt å begynne med benkpress en gang. Når jeg tør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar