tirsdag 15. januar 2013

Helga som var

gikk veldig greit. Begge guttene kom seg godt på lørdagen, dog lite spising på han største. Men han er gammel nok til å bestemme selv hvordan han håndterer sykdommen sin.

Det ble risgrøt på meg og minstemor. Og da med både litt sukker, kanel og smør. Man kan ikke spise grøt uten! Dessuten har jeg god kontroll på sukkersuget nå.

Juletrefesten på søndag gikk også helt greit. Vi tillot oss selv å spise et kakestykke hver. Vi smakte på sjokoladekaken men den viste seg å være bakt med en olje som setter smak og lukt og den smakte helt forferdelig! Så da ble det bare kaffe. Like greit.

Jeg var på trening på søndagen og da kjente jeg godt at jeg kunne ta i enda litt mer enn sist.

I dag blir det sunne pannekaker med vaniljekesam og bær som topping. Vi skal ha middagsgjester og jeg vet av erfaring at 3åringer kan være litt kresne. Pannekaker bruker derimot å være ganske populært.

Trening på kvelden igjen da. Kanskje jeg klarer å løfte enda flere kilo?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar