onsdag 2. januar 2013

Alt som skulle bli gjort, men som ikke ble det

I dag hadde vi laks til middag. Laks, sukkererter, gulrøtter og kesam. Godt!

Men.. hør.... I have to confess my sins. Jeg smakte en kakebit i dag... Ikke mye altså, men dog. Dumt å begynne på nytt med sukkeravrusningen. Eller begynner man på nytt?

Jaja. Jeg lar sprekken være gjort og ferdig med det. I kveld spiste jeg en tacosalat og det var veldig godt.

Jeg skulle egentlig ut å bytte noen julegaver i kveld etter at barna var lagt. Men klokken 17.30 var jeg helt borte. Jeg sovna sittende i stolen med den ene ungen min på fanget. Litt hardt for kropp og sjel å begynne hverdagen igjen kanskje? Jeg sov en times tid og våket egentlig ganske sliten og kvalm. Dumt å sove sånn på dagtid, men jeg hadde virkelig ikke muligheten til å holde meg våken om jeg ville engang.

Alt i alt en helt okei dag, til tross for en liten sprekk :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar