fredag 4. januar 2013

Gårsdagens middag

Søren at jeg ikke tok bilde.

Men, vi hadde hjemmelagde kyllingwraps. De var supergode! Og meget enkle å lage.

1. Skar opp fire kyllingfileter i strimler og lot de stå å marinere seg i hvitløksmarinade.

2. Mens kyllingen marinerte seg så kuttet jeg en halv løk og halv paprika i bittesmå biter og blandet det sammen med en boks kesam (8,1 % fett). Smakte til med litt hvitløkskrydder, salt og pepper. Inn i kjøleskapet.

3. Kuttet opp isbergsalat og raspet litt ost.

4. Stekte kyllingen og varmet grove fullkorn tortillalefser.

5. Smurte litt kremost med urtesmak på lefsa, så isbergsalat, kesam-blandingen oppå der, kyllingen, også til slutt osten på toppen.

6. Nyt og nam!

Jeg spiste en wrap og var kjempemett. Ble igjen så både mannen og jeg kunne ha med til lunsj på jobb i dag. Da bare lagde vi ferdig wrappene våre og pakket de inn i aluminiumsfolie.

Også var jeg på cafè med en venninne i går kveld og der drakk jeg to kopper svart kaffe. Ingen kake, ingen kaffelatte med sirup... Bare svart kaffe. Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar