fredag 11. januar 2013

God uke

Det er fredag og jeg kan oppsummere hverdagene denne uken. En veldig god uke føler jeg. Jeg har vært flink til å spise sunt og nok. Hatt to styrkeøkter og nå er ikke sukkersuget et problem lengre. Hurra!

Jeg føler meg allerede bedre. Sterkere. Selv om det sikkert bare er innbilling. Men at jeg føler meg bedre er et stort pluss.

I går var jeg innom Impulse å trente styrke. Det er så slitsomt å trene når man er støl fra forrige trening! Men nå må det begynne å gå seg til tenker jeg. Hvis jeg er flink jente i morgen eller søndag, så regner jeg med den verste stølheten gir seg.

Jeg var hjemme med yngsteskatten min i går og merket da at det å være hjemme gjør til at man titter oftere i skapet og kjenner på sulten med en gang den melder sin ankomst. Kanskje litt før til og med....

Jeg klarte å begrense meg, men jeg er glad jeg har en jobb å fokusere på noen timer av døgnet.

Fredag og vaffeldag igjen. Forrige fredag spiste jeg en kyllingwrap for å unngå å freake fullstendig ut. I dag blir det tomatsuppe tror jeg. Noe må jeg ha når de andre går rundt med helt nystekte, sprøe og nydelige vafler. *sukk*.

Etterhvert skal jeg også bli med å spise vafler. Men akkurat nå må jeg bare fokusere på å komme godt i gang med både kosthold og trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar