mandag 28. januar 2013

Ny uke og mer trening!

Jeg fikk trent tre dager i forrige uke. Hadde en økt i går kveld.

Men jeg tror nok at jeg kan gjøre det mye bedre denne uka. I går var jeg så trøtt hele dagen! Var riktignok ute på tur med familien på dagen, med bål og kakao. Så ble jeg litt frossen og da vi kom inn i varmen foran peisen.. Søkkita, jeg ble skikkelig skikkelig trøtt! Eldstegutten hentet dyna mi og da ble jeg halvt sittende, halvt liggende i stolen å dormet av rett som det var.

Jaja. Matinntaket i helgen var ikke optimalt. Kunne vært bedre, men samtidig har vi kost oss masse.

Tilbake til gode rutiner i ukedagene. Så langt har jeg bare fått i meg en banan og en kaffe. Var tidlig på`n, men det var en del arbeid som måtte taes.

Tenker jeg hiver i meg et knekkebrød og en god del vann straksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar