tirsdag 1. januar 2013

Tall, vekt, målinger...

Sorry. Jeg vil ikke.

Jeg orker ikke å forholde meg til tall i dag. Jeg vet ikke hva jeg veier. Jeg tipper rundt 90 kg... Jeg er 1,66 cm høy.

Jeg gjør ikke dette fordi jeg vil se ut som en superstjerne. Jeg gjør dette fordi jeg vil føle meg bedre. Så får jeg ta "superstjernekroppen" som en bonus ;o)

Jeg kommer sikkert til å veie meg og måle ordentlig etterhvert. Til å begynne med kommer klærne mine til å være målingen min. Kanskje kommer jeg inn i favorittbuksa mi snart? Kanskje blir det lettere å puste i favorittoppen igjen? Kanskje jeg slipper å bruke bh-forlenger?

Jeg KAN ikke la dette bli alt jeg tenker på. Hvis trening og mat sluker hjernen min så kommer jeg ikke til å klare det. Jeg skal holde fokuset. Men det liver jeg lever gir ikke rom for kun å tenke på mat og trening. Dessuten er det uhyre kjedelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar