lørdag 5. januar 2013

Helg og kos

I går var det fredag og det gikk kjempefint å unngå fredagsvaflene. Nystekte vafler er noe av favoritten min, så jeg var veldig stolt av meg selv. Riktignok spiste jeg noe av kyllingwrapen jeg hadde med, sånn at sulten var noe stagget.

I natt var det sykdom på en av ungene så dagen i dag har vært så som så. Meget trøtt, men ved godt mot.

Middagen ble okstestek, peppersaus og kokte grønnsaker. Ungene og mannen fikk spise fløtegratinerte poteter i tillegg.

Jeg hadde bestemt meg for at jeg enten kunne ta meg en liten porsjon med poteter eller spise noen bokstavkjeks. Jeg valgte bokstavkjeksene. De var gode. Spiste ikke mange og det ikke veldig fint.

Nå i kveld har vi hatt oppkutta grønnsaker og dipp.

I morgen håper jeg på litt oppholdsvær sånn at vi kan være ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar