onsdag 2. januar 2013

Dag 2

Våknet av at vekkerklokka var urovekkende høy og fornøyd klokken 05.00. Da var det på tide å ta fatt på hverdagen igjen.

Litt hodepine og litt halvskral følelse ellers i kroppen. Antakelig fordi jeg holder på å avruses etter sukkeret.

I går kveld gikk jeg rundt meg selv på grunn av søtsuget. Det var hardt. Jeg tenkte kun på å spise. Det ble litt tacorester til kvelds i 19.30-tiden og to klementiner før jeg gikk å la meg.

Alt i alt, en flott start på det sunnere livet jeg ønsker meg. Jeg regner med ting blir ganske vanskelig i dag også, men litt lettere enn i går.

Nå er jeg på jobb og har spist to knekkebrød. Jeg starter arbeidsdagen klokken 06.00 så derfor gjør jeg som hobbitene, spiser to frokoster. En i 06-tiden og en 09.30. Bare et knekkebrød kl. 09.30. Det blir for lenge med seks timer mellom frokost og lunsj. Da blir jeg ukonsentrert og gretten.

I dag har vi varm lunsj på jobb. Som regel er det veldig sunt det vi får. Men hun som lager maten er fra Nepal og der bruker de mye ris og pasta og jeg reagerer ikke så bra på det. Blir oppblåst og slapp. Men det er jo bare å ta mer av grønnsakene og kjøttet og spise mindre ris og pasta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar