søndag 3. februar 2013

Snømåking

Yikes, det har snødd MYE i helga. Og jeg har vært heldiggrisen som kom hjem først med bila og stod å så på den en meter høye og en meter brede brøytekanten som var 10000 kilo på grunn av mildværet.....

I satan jeg har vondt i nakken og ryggen! Det var så tungt! Og etterhvert som jeg holdt på så ble jo kaste-haugen kjempestor og jeg måtte rett og slett GÅ bort til andre siden av hagen for å legge den bort SVINTUNGE snøen/isen.

Ikke bare måtte jeg ta brøytekanten en gang. Jeg måtte pinadømeg gjøre det to ganger. Pluss at jeg, etter to glass rødvin på lørdag, måtte ut å måke sånn at mannen og broren kom seg inn med bila..... Snille meg eller?

Så ryggen og nakken er øm og stiv i dag. Nå har det kommet en betydelig mengde snø. Egentlig helt perfekt mengde, så nå er det nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar