fredag 8. februar 2013

Kinokvelden gikk sånn passe?

Jeg er jo ikke fanatiker. Jeg teller ikke kalorier og jeg nekter meg selv ingenting. Alt skal spiser i små kvanta (forutenom grønnsaker og proteiner) og jeg skal planlegge utskeielsene så langt det lar seg gjøre.

Og på kinoen i går hadde jeg jo det klart. Popcorn, en sjokolade og en flaske brus. Helst Pepsi Max, men det hadde de ikke og Cola Light/Zero er ikke det samme. Så da ble det en halvliter Coca Cola.

Så det ble langt mer sukker enn jeg hadde håpet, men samtidig... What the heck... Jeg kosa meg masse og det er akkurat sånne ting som dette jeg skal kunne gjøre uten dårlig samvittighet.

Det jeg har dårlig samvittighet for er at jeg ikke har trent siden tirsdag. Og i kveld skal mannen på jobbfest. Derfor må jeg ringe mamma eller pappa og høre om en av dem kan komme å sitte med ungene så jeg får trent.

I helga er det meldt mange mange minusgrader her i Trondheim, så det blir innedager igjen. Nå ser jeg skikkelig fram mot våren!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar