torsdag 7. februar 2013

Hektisk start på dagen

Sent ute! Jaja, jeg har timer å avspassere så ikke dagen blir så fryktelig lang.

Men. Endring av planer. En veldig god venn av meg går gjennom noe litt vanskelig og da trenger man å komme seg ut litt. Derfor skal vi på kino i kveld. Se Hobbiten.

Da ryker dagens treningsøkt til fordel for kos og kino. Det er helt greit så lenge jeg får tatt igjen den tapte treningsøkta og på forhånd bestemt meg for hva jeg skal spise på kinoen. Det er tross alt en film som varer i over 2,5 timer! NOE må jeg jo ha.

Jeg trooor at det blir en sånn liten popcorn med litt baconsnacks og en pepsi max. Det er overkommelig føler jeg. Ikke noe sukker, men samtidig langt i fra sunt. Mulig jeg slenger på en snickers.

Men så lenge jeg har bestemt meg for hva jeg skal spise og i hvilken mengde så mener jeg det er greit å kose seg litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar