søndag 3. februar 2013

Må bare tilstå

Etter jeg skrev innlegget om at jeg skulle opp på trening i morges så gikk jeg opp for å skifte til treningsklær. Også skulle jeg bare legge meg litt for å lese en mail jeg hadde fått. Også, vips, var klokke gått en time og den var blitt 09.30....

Jaja, jeg dro på trening etter det. Og det var en god økt. Økte knebøyen til 15*3 (50 kilo). Det gjorde godt.

Etterpå dro jeg til mamma og fikk stripet håret litt. Jeg blir alltid litt lysere i håret mot våren. Det er på grunn av to ting. Alt er litt lysere på våren og på grunn av at sola bleker håret mitt og det blir ganske blast i det håret jeg har. Derfor hjelper jeg litt til sånn at de stripene jeg har nå blir enda litt lysere til sommeren og jeg får litt mer spill i håret.

Nå har jeg spist litt cottage cheese med syltetøy uten sukker. Det blir kos resten av kvelden. Jeg har jo allerede trent! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar