mandag 25. februar 2013

Helgen gikk som den gikk

I helga har jeg ikke akkurat gjort mitt for å passe verken kalorier eller noe. Fredag var det kino med en venninne og da ble det en halv pose med M. Og et glass vin etter kinoen.

Lørdag var det jentekveld med to andre venninner hvor vi hadde ost, kjeks og vin. Og en tur på byen.
En tur på byen betyr dårlig dag dagen etterpå hvorpå det ble både sjokolade og potetgull. Middagen var sunn da. Svinekjøtt og grønnsaker. Veldig godt og berømmer mannen min for det :)

Skal være sagt at jeg hadde en god treningsøkt på lørdagen da. Og planen var å trene på søndagkvelden, men det ville ikke hodet mitt. Jeg drakk vann og prøvde det jeg kunne for å bli kvitt skallebanken, men ingenting hjalp. Vi hadde heller ikke smertestillende i hus. Så jeg får ta igjen treningsøkten i kveld. 

Alt i alt, en veldig hyggelig kveld hvor jeg har fått tilbring tid med mange av mine favorittmennesker som jeg ikke ser så ofte. Det er viktigere enn all verdens trening og kosthold.

Klar for jentekveld

Sakte men sikkert kommer bikiniformen. Kanskje 2014?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar