mandag 4. februar 2013

Monday morning blues!

Som forspeilet var jeg rimelig trøtt i det klokken ringte i dag. Så trøtt at jeg klarte å skru den helt av og våknet ikke før det var gått en time.... Greit med fleksitid!

Etter å ha kommet meg helskinnet til jobb så fikk jeg i meg en Fres og satte i gang! Bare for å oppdage at i løpet av helga så hadde det skjedd etter eller annet i systemet så jeg måtte vente i to timer før alt var ok...

Men, nå. Nå har jeg spist middagsrester fra i går til lunsj. Kylling-wok. Så nå er jeg i full gang med dagens oppgaver.

Gleder meg så innmari til jeg får denne:

En personlig almanakk! Jeg er mye flinkere til å skrive ned ting for hånd enn jeg er til å bruke mobilen.... Og denne blir så fin! Valentinesgave og morsdagsgave fra mine kjære.

Ble bestilt på torsdagen så kan ikke forvente den kommer før om to uker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar