mandag 18. februar 2013

.... Blærgh

Nå er jeg lei sykdom. Ikke før den ene skatten min er blitt frisk så overtar den andre. Så nå er jeg hjemme med febersyk sønn. VÅREN, HVOR ER DU?

Bare kaaaaanskje, hvis jeg håper og tror og ber masse, så kommer den tidligere enn vanlig? Lov å håpe.

Uansett. Merker at det blir mindre blogging i helgene enn i ukedagene. Nøyaktig sånn det skal være. For helgen er forbeholdt familien og det er svært sjeldent jeg er innom pc`n lenge nok til å blogge. 

Men helgen har vært fin. Da minstemor endelig ble frisk så ble det liv i leiren. Jeg var på trening på søndagen før jeg dro på brudemesse med forloveren min. Hun gifter seg først av oss to, men vi skal begge være forlovere i hverandres bryllup. Det var kjempekoselig å være på messe og få sett på alle de flotte brudetingene man ikke visste man måtte ha... ;o)

Så nå sitter vi her, han pjusk i stolen sin, jeg i sofaen med en proteinpannekake. De pannekakene jeg kjøpte fra x-life er forresten helt nydelige! Jeg elsker å ha litt ost og skinke på og rulle sammen. Nammenam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar