tirsdag 5. februar 2013

Anti-shake tights

Jeg har ikke akkurat skapet fullt av treningstøy. Faktisk har jeg bare en genser som er skikkelig treningsgenser. Ellers bruker jeg løse og lette tøybukser. Jeg trenger i stor og god genser. Mye fordi jeg fryser alltid i begynnelsen av treningen, men mest fordi jeg ikke liker å se konturene av valkene mens jeg trener.

Men.. Til og meg jeg skjønner at gode treningsklær kan gjøre noe med motivasjonen og kanskje til og med få meg til å prestere bedre. I det siste har jeg sett en del reklame for denne anti-shake tightsen:

Og den tror jeg nesten jeg vil ha! Men først må jeg har litt mer penger. Treningstøy er ikke akkurat billig. Også driver jeg å vurderer hansker.... Det gjør ganske vondt inni hendene når jeg løfter markløft og holder stanga når jeg tar knebøy.

Jaja, alt til sin tid. Men denne tightsen tror jeg blir det første treningsplagget jeg kommer til å anskaffe meg når lønna kommer. (og alle regningene er betalt så klart)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar