tirsdag 18. juni 2013

Ut på tur

I kveld skal jeg og min flotteste venninne Lene ut på lang tur. Hun har en runde hun bruker å ta som er på over 1 mil og med mange bratte bakker.

Det skal bli godt å gjøre noe annet også. Så dette gleder jeg meg til.

I går var jeg alene i Granåsen. Ikke helt alene, men jeg trente ikke med noen. Linn tok ikke sjansen på at forkjølelsen ble verre og ble hjemme. Smart valg. Luftveiene bør være fri for slim når man har makspuls.

Og jeg hadde en fin økt... Jeg tror nok den kunne blitt langt bedre om jeg hadde husket på å ta med meg vannflaska mi som stod i gangen... Jeg ble veldig tørst og faktisk så prikket det litt foran øynene mine da jeg var ferdig. Men jeg tok to runder opp hele trappa og fire runder i tribunene.

Og i morgest kunne min kjære fortelle meg at han kjenner godt at jeg har fått mer muskler i beina og rompa ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar