torsdag 27. juni 2013

Gåtur for meg selv

En gang i blant så er det veldig godt å bare være for seg selv. Og når man bor sammen med en eller flere personer så er det sjeldent man får være alene. Og i går var en sånn dag hvor jeg trengte å tenke litt, fundere litt og bare være alene.

Da var det på med de nye, fine skoene mine, radioen på, pulsklokka på hånda og begynne å gå tur.

En liten tur gjennom en skog

Nye gode sko. Så gode at jeg bestilte meg et ekstra par i går :)

Her traff jeg tre nonner. De velsignet meg..... 

Tiller kirke. Man ser dem ikke, men de tre nonnene er på bakketoppen ved kirka

  
Jeg plukket blomster til farmor





Jeg dro innom min farmor på vei hjem. Vi skravlet en liten time før jeg satte snuten hjemover.

Det ble 1 time og 38 minutter gange. Klokka mi ga meg beskjed om at det var en lang lavintensiv økt og at jeg da har forbedret fettfobrenning osv osv. Klokka er god altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar