mandag 17. juni 2013

Hard work

Det ble ikke noe trappegåing på lørdag. Det ble prioritert familie på dagtid og kjærestekos i godstolen på kveldstid. Potetgull ble det å.... ;o)

Men i går var jeg der oppe igjen. Med to venninner. Og jeg... hold dere fast... jogget opp en HEL runde! Og litt til på runde to, men da døde jeg litt.

Det var hardt. Grusomt hardt faktisk. Så hardt at jeg fikk litt avsmak. Men så fikk jeg pulsen ned på et normalt nivå og da kjentes det veldig godt ut.

I dag er en god dag takket være treningsøken i går. Men nå skal jeg ikke la det gå fire hele dager før jeg prøver meg i trappa igjen. Så i kveld skal vi til pers igjen, Linn og jeg. Ikke for det, Linn var litt dårlig form i går så vi får se om formen hennes er bedre i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar