tirsdag 11. juni 2013

Det er HULL i favorittbuksa

Hrmpf... Endelig får jeg på meg den buksa jeg synes sitter fint på meg. Også er det HULL i ene sømmen på innsiden av låret???! Slitasjehull ser det ut som. Nå skal det være sagt at buksa er tre år gammel og godt brukt, så den har jo gjort jobben sin.
Men jeg er litt lei meg for det er sjelden jeg finner jeans som sitter bra på meg. :(

Så, dagens syt unnagjort. Eller har litt mer som må ut. Jeg sovna ikke før 01.30 i natt. Og det helt uten grunn! Lå bare å ventet på å sovne. Det var verken for varmt, kaldt eller noe, men allikavel, null søvn. Også opp igjen 04.45... Jej.. Bra jeg ikke skal på trening i kveld.

For venninnen min og jeg var i Granåsen i går. Og det var veldig godt. Og vondt. As usual. Men i går var det utrolig mange folk der. Så mange at det dannet seg kø i trappene og det er dumt. Så vi tok to runder opp trappene før vi tok sats og begynte i tribunene. Mye lengre og høyere trinn. Så der kjente vi at vi trente andre muskler mens vi holdt på. Også avsluttet vi med en runde i trappa igjen. Så tre runder i trappa og tre runder i tribunen. Jogga opp halve trappa i går også. *stolt*.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar