mandag 10. juni 2013

Ingen monday morning blues her i gården nei!

Etter en så fin helg med mye aktivitet og familiekos så er det umulig å ikke smile og føle seg som verdens lykkeligste person.

Fredagen var jeg i trappene med to venninner. Det gikk ganske bra. Sliten etter tre runder, men merker at jeg faktisk kunne vært litt mer sliten....

Trappe-fri på lørdag.

Søndagen tok vi med ungene ut på skogstur i Granåsen. Og da fikk ungene også prøvd seg en runde i trappa. Eldstegutten kunnde sikkert løpet opp flere ganger. Han har mye energi! Minstejenta var derimot litt normal og sa hun var sliten halvveis. Men vi var alle helt oppe på toppen.

På søndagskvelden fikk vi barnevakt en times tid og nå var det mannens tur å være med meg. Jeg er så imponert over han. Han tok FIRE runder! Han var selvfølgelig andpusten og det gikk tregt på den siste turen, men dette var hans første gang! Merker at det å ha store og lange ben gjør nok turen noe lettere enn meg med korte ben.

Jeg tok personlig rekord også, men fire runder og kunne nok tatt en til.... Så i kveld tror jeg at jeg skal jogge opp, så langt jeg klarer i allfall :o)

By the way: Jeg kommer inn i favorittbuksa igjen! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar