mandag 12. august 2013

Tre uker igjen til syden

og selv om jeg trener for å få bedre helse osv, så må jeg jo innrømme at det hadde jo vært greit å kunne ha på seg bikini uten å føle seg som en dissende flodhest.

Og nå er det bare tre uker igjen. Jeg har jo treningen på plass. Og maten må jeg bare skjerpe meg på. Det er ikke det verste synes jeg. Nå ser jeg riktignok tilbake på en helg med litt for mange kalorier igjen, men fullt bevisst og ikke noe jeg bare "stappet" i meg uten mål og mening.

Såh. Tre uker. Tre uker med litt ekstra innsats i trappene. Tre uker med litt ekstra styrketrening og tre uker med plettfritt kosthold. Det bør jo hjelpe litt.

Jeg skal nemlig i en undertøysbutikk og få de proffesjonelle damene der å hjelpe meg å finne en bikini som passer kroppen min. Ja, for jeg er helt sikker på at en bikini tilpasset kroppsformen kan gjøre underverker for hvordan man føler seg og ser ut.

Det regner her i Trøndelag i dag. Mye regn også. Iløpet av i dag og i morgen skal det komme en halv måneds regnbørsmengde. Noe som helt sikkert betyr at det blir en våt affære i trappene i kveld. ;o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar