onsdag 28. august 2013

Jogging er gøy! også bare.. nei!

På fredag jogget Linn og jeg i Leinstrandmarka, ved Granåsen. Og det var forfriskende herlig faktisk. Jeg hatet det ikke, som jeg trodde jeg kom til å gjøre.

Derfor jogget jeg meg en kort tur på lørsdagskvelden også. Og en tur i marka igjen på søndagskvelden.

Da kom problemene. Jeg hovnet opp i anklenene.... Og klarte nesten ikke gå tilbake til bilen. Og det vedvarte hele kvelden. Så jeg gikk til sengs med støttebandasjer på (har nemlig det liggende da dette er ikke første gang anklene skaper seg).

Da jeg stod opp så ramlet jeg sammen på senga. Fikk ikke til å stå og ikke til å gå. Så det ble en hjemmedag på sofaen med Son og støttebandasje. Da roet det seg.

Er nesten bra nå, men fortsatt stiv etter betennelsen.

Det er så synd at jeg ikke kan jogge! Jeg har gått joggesko tilpasset mine føtter, jeg har sjekket at jeg jogger "korrekt"... Og allikevel så skal anklene være så dumme.

Hrmph!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar