fredag 16. august 2013

Jillan, my girl!

Eller egentlig ikke my girl. Men hun får deg til å svette på 20 miinutter, thats for sure.

I går var det min kjæres tur til å løpe trapper. Han har forresten utmerket framgang og er mye kjappere på løpingen enn jeg var.

Så jeg drev å vasket badet og kjøkkenet og moppet gulv. Da var jeg så varm at jeg tenkte at jeg like gjerne kunne sette på Jillian`s (kjent fra den amerikanske versjonen av The biggest Loser) 30 day shred.
Jeg har gjennomført 10 dager av den før. Men da hadde jeg betennelse i både ankler og knær. Det var så ille at jeg måtte til legen å få støttebandasje.

Derfor er jeg litt skeptisk til å følge programmet hennes. Det er en del hopping og det er nok det som tok nyven av ankler og knær. Men dette var også like etter at minsteknappen var født og jeg var i ganske dårlig form. Så jeg håper jeg har fått mer muskler rundt leddene nå.

Jeg tenker at jeg ikke tar øvelsene hver dag, men de dagene det er Magnus sin tur å trene ute. Det er jo bare 20 minutter med intensiv trening, så det bør jo gå greit når jeg har en dag i mellom. Jeg kjenner det litt i knær og legger i dag, men det kan også ha noe med at jeg stod på knær å vasket badegulv i går.

Jeg prøver. Det er jo fint om jeg kan stramme opp litt. Jeg kjøpte meg nemlig bikini i går. Den kostet egentlig svimlende 1600 kroner, men var satt ned til halvpris, 800 kr. Fortsatt ganske stiv pris for meg, men den hadde så god støtte og passet figuren min så bra at jeg slo til. Men det buler jo litt ut sidene av bikinitrusa og litt bak på ryggen. Ifølge hun som hjalp meg så skal det gjøre det hvis ikke får jeg ikke den støtten jeg vil. Pluss at tøyet utvider seg i vann og jeg vil jo ikke miste trusa heller.

Så hvis jeg klarer å stramme opp litt vi skal dra (18 dager igjen nå) så er det bare fint. Jeg kommer ikke til å gjemme meg bort uansett altså. Nei, får være grenser. Jeg er tobarnsmor på ferie. Jeg skal ligge i vannkanten, stå på alle fire å bygge sandslott med ungene og bare kose meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar