mandag 19. august 2013

Bare to uker til ferie!

Ah som jeg gleder meg. Det skal bli så godt å komme seg bort litt.

Vi skal reise grytidlig om morgenen for flyet vårt går klokka 07. Jeg kommer til å ha reisenerver kvelden før så det blir nok ikke mye søvn.

Helgen er over og det har vært en fin helg. Jeg trente med stesvigermora til Linn på fredagen. Ble fire runder i trappa, fire runder i tribunen og en runde i gressbakken. Begynner å bli en liten standard dette.

Så på søndag trente jeg alene. Med hodepine. Jeg var faktisk veldig stolt av meg selv. I og med at jeg hadde hodepine så tenkte jeg å sende melding til Linn å avlyse. Men så tok jeg meg i det. Så kom det melding fra Linn om at hun ikke kunne og da var jeg ikke langt ifra å bare være hjemme altså.

Men tanken på å få unna mest mulig trening før ferien vant og jeg dro. Ble fire runder i trappa og fire runder i tribunen. Jeg vurderte runden i gressbakken med det hadde styrtregnet en time før og jeg skle bare jeg så på bakken så det utgikk.

Fornøyd med gårsdagens innsats. Spørs om det blir en tur til i dag da Linn er ready i kveld. Må jo være med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar