onsdag 17. juli 2013

Regn i trøndelag

Det er ikke noen overraskelse at det regner. Men det er altså så kjedelig! Ikke bare regner det. Det er ISKALDT i tillegg. Jeg har faktisk vurdert å hente fram ullklærne til barna igjen.... As we speak er det 10 grader. Det er ikke akkurat noe som minner om sommer.

Derfor gleder jeg meg helt villt til vi skal til Alcudia i september! Jeg visste jeg trengte en sydentur etter sommeren. Underbevissheten min har nok skjønt at det ikke blir sommer i trøndelag i år. Særlig siden vi bare skulle være hjemme.....

Anyways. I går var det meg og trappene igjen. I går løp jeg opp fire runder. Hele veien alle gangene. Woop woop! Jeg tror jeg snart på prøve meg på en femte runde jeg. For jeg var ikke dødsliten i går kveld nemlig.

I kveld skal jeg på date med mannen min. Middag og kino. Så det blir vel ikke det sunneste måltidet da vi skal spise noe som heter Grillfest på Graffi. Den er berømt her i Trondheim. Og særs god! Det fine med å spise middag før kinoen er at man ikke orker noe under filmen. Det dumme er at man ofte er litt trøtt..... Filmen bør være underholdene. Nå er Brad Pitt med så det skal ikke være noe problem å holde seg våken. *knis*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar