onsdag 10. juli 2013

Feriemodus? Nei da

Ikke denne jenta. Er fortsatt et par uker arbeid igjen på meg. Eller, 1 1/2 uke igjen.

Mannen og ungene har ferie denne og neste uken. Så begynner mannen på jobb igjen og jeg tar over ferien i et par uker. Så er det jobbings og barnehage en liten måned før det er en uke til Mallorca og der skal vi endelig være sammen hele familien. Litt stusselig å bare ha en uke sammen, men sånn blir det når barnehagene bestemmer seg for å ha forskjellige uker stengt. Ungene er heldige og får mange uker ferie iløpet av et år, og det er vel strengt tatt det aller viktigste.

Så med andre ord, jeg er heller ikke i feriemodus når det kommer til trappene. Men jeg er derimot litt demotivert for tiden. Det er ikke så rart. Jeg har holdt på i rett over en måned. Det er helt vanlig å bli litt demotivert rundt denne tiden. Det betyr ikke at jeg har slurvet unna. Nåneidu. Jeg slår min egen rekord hver gang.

I går JOGGET jeg opp FIRE HELE runder. Altså uten stopp. Det gikk trått på toppen av trappene, melkesyra sprengte på og jeg nådde makspuls innen kortkortkort tid. Men jeg klarte det. Også gikk jeg en femte runde bare for å ha gjort det. Også ble det jo noen runder i tribunen også. Samt litt mageøvelser.

I kveld skal min svært godt trente svoger være med.... Jeg gruer meg. En ting er når jeg trener med likestilte, altså de som er like dårlig trent som meg... Jaja, utfordring.

Nå er minipausen min over. Vi er to stk på jobb som gjør en femmannsjobb for tia. Hektisk kan du si....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar