mandag 8. juli 2013

Bursdagshelg

I går hadde jeg bursdag. Nå er det bare tre år igjen til jeg er 30 år. Med andre ord, 27 år i dag.

Det ble noen øl på lørdag. Hamburger også faktisk. Og i går ble det kyllingfilet, pølse, kake og jordbær med vaniljesaus.

Og løping i trappa så klart. På fredagen var jeg bare en liten tur. Det regnet helt ville mengder så jeg kunne ikke en gang ha opp øynene. Altså dusj-mengde... Så da ble det bare et par runder i trappa og et par runder på tribunen.

Men i går slo jeg min personlige rekord igjen. Woop! 5 runder i trappa, hvorpå jeg faktisk fikk løpt nesten fire av dem! Også seks runder i tribunen. Og faktisk noen situps, benhev og planken. Godt rett og slett.

Også fikk jeg mange fine komplimenter av familien min i selskapet i går. Åh, Helene. Du har jo gått sammen så masse! Oh stop it you ;o)

I dag er det mandag. Jeg forlot mann og barn foran barnetv da de har ferie. Selv sitter jeg på jobb. Noen må holde fortet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar