mandag 1. juli 2013

Målinger ++

En fin helg er over. Det har vært barnebursdag, lekelandtur, utelek og vinkos. Pizza ble det på fredagen også. Godt!

Også målte jeg meg på lørdagen. Og siden 3. april har jeg krympet følgende:

Midje: -15,3 cm
Muffintopp: -7 cm
Pupper: -7 cm
Lår: -7 cm
Rumpe: -2 cm



Rompa er hardest å kvitte seg med, men samtidig.. Jeg vil jo ha rompe. Og rompa mi er jo mye strammere og fastere. Så mye er byttet ut med muskler. Det liker jeg.

Midja er jo langt smalere. Det vises godt. Og merkes godt. Fått tilbake den berømte timeglassfiguren igjen. Jeg vil aldri bli KateMoss-tynn. Heller JenniferLopez-tynn tenker jeg. Ingen i familien min på noen av sidene er spinkle. Så sånn er det bare.

Nå sitter jeg på jobb og kjenner egentlig på en slags kvalme. Nei, ikke den typen kvalme alle tenker på når en relativt ung dame er kvalm. Tror det bare er fordi jeg har litt lite mat i magesekken. Enkelt å fikse på egentlig.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar