mandag 15. juli 2013

Power-søndag

Oh yes! Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg er ganske stolt over søndagens aktivitetsnivå. Lørdagen, not so much, så den snakker vi ikke om.

Jeg kan også skryte av fredagen. Jeg kjøpte meg nemlig sykkel! Også syklet jeg til Granåsen og tenkte at det må jo være fin oppvarming. He-he. Det var LITT mer enn bare oppvarming... Men godt allikevel.

Jeg var jo ganske sliten da vi satte i gang med trappejogging og måtte tenke litt på at jeg skal faktisk hjem igjen også. Men det gikk veldig bra.

Men søndagen ja. Først gikk svigerinnen min og jeg en lang tur på 12 kilometer. Vi brukte ganske så nøyaktig to timer. Den samme turen som Lene og jeg gikk for noen uker siden. Den med de killer-bakkene. Deilig.

Også var det å komme seg på sykkelen og sette snuten mot Granåsen igjen i 19-tiden. Det gjorde ganske vondt på rompa... Litt sår etter fredagens sykkeltur, men jeg håper jeg det går over. Også var det fire joggerunder i trappene og fire runder i tribunene. Også på sykkel hjem igjen. I regnet. Iskaldt.

Og i følge min fantastisk fine pulsklokke så forbrant jeg 2005 kalorier i går. Derfor ble det en liten is på kvelden ;o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar