mandag 29. juli 2013

Feriemodus - men kun fra blogging, ikke trening ;-)

Jeg er hjemme med ungene.  Jeg er inn i min andre og siste ferieuke og ungene er inn i sin fjerde og siste ferieuke de også. Men to nye uker venter på oss i september.

Jeg er lite på internett for tida. Været har vært helt strålende så langt i ferien min. Verre med mannens ferie.  Han fikk to uker med skikkelig drittvær! Stakkars.

Trening ja. Selv med dårlig motivasjon og mye hat mot trappene en ukes tid så har jeg fått til fire ganger i uken hver uke. På lørdag hadde trappene og jeg 2mndsdag. Tenk det da. 8 uker. Wow.

Det har vært ekstra hardt å trene i varmen. Har følt meg litt kvalt på toppen og blitt ekstra fort sliten. Men nå løper jeg fire runder hver gang. Godt at det jeg trodde var umulig har blitt standarden min.

Nå nyter jeg en rolig morgen med ungene mine. Jeg ligger på sofaen med en kopp kaffe og ungene løper mellom hagen og tvn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar