onsdag 5. august 2015

Få det gjort!

I dag er det 11 måneder og 25 dager til jeg skal stå brud. Eller 360 dager for å være enda mer detaljert.

Brudekjolen jeg kjøpte for akkurat to år siden kan gå opp og ned tre størrelser. Så den vil jo passe. Men hva med kjole nummer to? For jeg har nemlig tenkt å bytte kjole etter middagen. Den er vakker og alt jeg noen gang har drømt om. Men den egner seg ikke til å feste i. Slepet er langt og kjolen er tung. Og det er jo store sjanser for at det kan bli varmt og klamt midt på sommeren. Dog, blir det reprise av årets sommer så kan vi vel bare bestille ullstrømpebukse med en gang.

Den kjolen jeg skal ha til festen trenger ikke være en brudekjole. Kan fint være en lang, hvit selskapskjole. Så sitter jeg å ser litt på internett etter en sånn kjole. Og på internett finner man det man vil. Men så kommer jo tankene snikende... Herregud, du må jo prøve kjolen før du bestemmer deg! Og jeg skal ikke være så slapp neste sommer som jeg er nå. Hva om jeg kanskje kan ha en ermeløs kjole? Eller v-hals?

Så før jeg får prøvd en eneste kjole skal jeg fortsette på min reise med kosthold og aktivitet.

Jeg har hatt pause i ferien Ikke gått helt bananas (bortsett fra i går kveld. Sjokolade og øl...) og jeg har til og med fått vært litt i trappene i Granåsen i det siste. Og kostholds-jobben jeg gjorde i våres har definitivt gitt resultater. Så fornøyd som jeg er nå har jeg ikke vært siden mai 2011.

Men det er ikke bare prosjekt kropp som står på agendaen for meg og oss. Vi har prosjekt oppussing hus også. Og det gjenstår en del arbeid. Som egentlig bare er å få gjort.....
Ja, også blir jeg deltidsstudent fra slutten av august til mai neste år. Samt 100 % jobb. Og tre unger. Også driver jeg å pusser opp noen møbler. Og mannen driver å bygger lekestativ i hagen. Også burde vi beiset alt av verandaer, både hjemme og på campingen. Var det alt? Bryllupet planlegger seg ikke selv forresten. Så det må jo også gjøres.

Ja, nei. Jeg tror at på natta 31. juli 2016, mannen og jeg er gift og kjører ned til suiten vår på Britannia Hotell.. Ja da tror jeg faktisk vi kan senke skuldrene. Håper jeg. Hvis vi ikke har begynt på et nytt prosjekt da.

Anyways. Jeg må få i gang meg selv! Og å sette seg enkle daglige mål er faktisk ikke så dumt. OVERKOMMELIGE mål riktignok.

Og jeg kommer ikke til å love meg selv å få skrevet ned alt hver eneste dag. Men noe skal jeg få skrevet ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar