onsdag 5. august 2015

359 dager igjen

Jeg regner denne dagen som over og teller derfor ned. 

Målene jeg satte for meg selv tidligere i dag er ferdiggjort.

Jeg har malt ferdig skrivepulten. Den ble så lekker i gustaviansk blå. I morgen skrur jeg på skuffen og skapet og monterer på nye knotter. Stolt over å ha gjennomført prosjektet mitt. 

Klær er vasket, hengt opp og tørket. Og lagt inn i skap og skuffet. Det er godt når det er gjort. Hoper seg fort opp i en storfamilie. 

Magnus og har laget en slagplan på å få ferdig gangene og trappeoppgaven. Jeg har til og med skrevet den ned og vi er enige om å starte pussing og sparkling allerede imorgen. Og han har fått fritak fra å bli med i en barnebursdag vi er invitert i på lørdag, så han kan jobbe uforstyrret. Jeg har skikkelig trua! Han er mer ambivalent.. Men sånn er det ofte hos oss. 

Meningsløse mål for noen, men for meg var dette helt supert å få gjort. 

Mål for morgendagen:

1. Få ryddet og ordnet stua og tatt inn buret til Bernt. Og flyttet om på Ellies bur. Her under kommer også fjerning av noen leker fra stueområdet. 
2. Sparklet ferdig taket i gangen oppe. 
3. Gjøre klart at til Ulriks første dag i barnehagen. (merking av klær osv)

Og kveldens snacks ble en kopp med bringebær og druer. Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar