onsdag 19. august 2015

347 dager til jeg står brud

Herregud, dagene flyr avgårde! Jeg rekker ikke sette meg ned å lese noe til skolen starter neste (Iiiik) uke. Prøvde i går kveld, men da *kremt* sovna jeg. Skatterett er litt søvndyssende.

Det er nydelige sommervær i landsdelen for tiden. Og vi har hatt svigers hos oss en uke. Så det har vært mer kos enn hva som er vanlig for en hverdag. Sol, varme og besøk.. Ja da er det lett at det grilles og spises en del is.

Men jeg har faktisk vært flink å droppa isen og vaniljesausen til jordbærene et par ganger. Og jeg er ikke rent lite stolt av det heller ;)

Målene mine fløt litt over i hverandre de siste dagene. Men lekestativet er ferdig. Plenen er sådd. Gangen oppe er snart malingsklar. Og neste uke reiser jeg til Lillehammer for å være på skolen i tre dager. Da blir målene rett og slett bare å få fulgt med og få med meg mest mulig. Og å bli kjent med skolen, medstudentene og lærerne.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar