mandag 27. mai 2013

Trappespenst - noe for meg?

En flott helg med familie og venner, kaker og brus, flott vær og en strålende fornøyd bursdagsjente er over. Det har blitt mye kake og godt, så det er deilig å være tilbake på jobb med kun det enkle: Kaffe, vann og knekkis. Salat i dag til lunsj også. Den er så god!

I dag skal vi ha et vennepar m/barn for grillings og restekake-spising. Jeg kommer nok til å spise en cupcake eller to i dag også, men så er det stopp. Hvis det blir igjen noe etter i dag så blir det med på jobb.

Også... Nå har jeg faktiskt tenkt å ta meg en tur til Granåsen Skianlegg og prøve meg på trappespenst! Altså løpe opp på tribunene...Om det er noe for meg vet jeg ikke, men det er jo sykt bra trening og kan erstatte flere kilometer med løping. Løper er kjedelig synes jeg.

Når jeg skal er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror jeg rett og slett prøver meg etter besøket er dratt i kveld. Jeg trenger sikkert noen runder for å få inn korrekt teknikk. Ut i fra det jeg har lest så skal jeg kjenne det i rompa og hoftene, ikke på framsiden av lårene. Så jeg får prøve.

Hvis jeg liker det så tror jeg at jeg skal gjøre det til en "mission" i sommer. Ta tida å se om jeg blir i bedre form og klarer det på mindre tid på slutten av sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar