fredag 24. mai 2013

Helg! Bursdagshelg!

Jada. Fredag igjen. Lurer på om jeg kan snakke med noen på stortinget om å få ordnet firedagers jobbuke og tredagers helg. Sånn har det vært i hele mai og jeg har jo blitt godt vant ;o)

Fredag og sitter med en god følelse. Matmessig har jeg vært flink. Posjonene er mindre, ingen smugspising av fy-fymat. Et lite glass rødvin etter vasking av øverste etasje i går, men det synes jeg er bare greit.

Treningsmessig, not so good. Hadde planer om å trene i går kveld, helt til jeg kom på at vi får overnattingsgjester i helga og at vi har fire rom som må ryddes, 194 kvm må støvsuges og vaskes og alle sengene må skiftes. Og ikke minst, kake må bakes, cupcake må bakes, shopping må til.... Sånn er det når familiens lille bøtteknott blir tre år.

Jeg kan check`e av en del ting, men er mye som gjenstår. Så trening får bli som det blir i helga. Dog jeg har en stående avtale med en venninne om treningsdate iløpet av helga så vi får se.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar