mandag 29. april 2013

Vår og snart sommer?

Det er nok litt tidlig å vente på sommeren her i trøndelag. Er fortsatt ikke mange gradene over 5 +. Akkurat nå er det neste 13 grader her i sentrum, men det er en isende kald vind som kommer fra sjøen. Den ødelegger.

Men jeg liker våren faktisk veldig godt. Den gir rom for fornyelse og forventning! Og jeg synes det er lettere å spise sunt og trene når det blir lysere. Både kropp og sinn er mer opplagt og motivasjonen er definitivt hakket bedre enn på en mørk og kald vinterdag.

I helga ble det litt godis, som seg hør og bør synes jeg. Men det ble også trening. Og i kveld er det påan igjen. Jeg liker å trene alene. Ja, jeg er nok litt rar, men jeg føler jeg får så mye mer ut av treningen når jeg er skikkelig fokusert. Jeg klarer ikke å skravle mens jeg gjør planken feks. Eller løper på mølla. Gudene vet at det har jeg ikke kondisjon til.

I dag tror jeg det blir enten noe gris eller noe laks til middag. Tror jeg. Mon tro om jeg husket på å ta opp alt jeg trenger fra fryseren?....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar