onsdag 24. april 2013

Svett much?

Ja, jeg tror det.

Det er alltid så stilig å ta av seg skoene etter en treningsøkt.





Jeg blir som regel supersvett i korsryggen og i går var intet unntak. Også valgte jeg å ikke dusje på treninga.. Og det var skikkelig deilig å sette seg inn i kald bil og la den nå kalde svetten klistre klærne til ryggen.. nam!

Men sånn bortsett fra det så var det helt herlig å trene. Det var vondt, akkurat som det skal være etter en uke uten, og utmattende. Just the way I like it. Men det rare var at da jeg kom hjem hadde jeg overhode ikke lyst på mat. Som regel er jeg sulten som en hest etter trening. Så det ble bare til at jeg bælma en proteinshake og en haug med vann. I dag morgest kom derimot sulten.

Dagen i dag er overtidsdag og jeg kjenner at det var lurt å trene i går kveld. Jeg føler meg kjempebra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar