tirsdag 23. april 2013

Snart mai

Herreminjuledag... Det er godt at helga som var er over. Å planlegge og feire en fireårsdag er slitsomt både for sinn og kropp. Vaske, lage, bake, kjøpe, spise, drikke, spise, spise, spise...


Vel, min kjære sønn er blitt fire år og med det har det jo blitt pølser, kake, cupcakes, ja alt hva en vil ha når man feirer sitt nydelige avkom.

Og siden hver eneste kveld etter jobb forrige uke hadde en plan så er det nå 8 dager siden trening. Forrige mandag. Og det merkes.

Men nå er alt av rester og shit og lort ut av hus. Laksen er tatt opp og i dag skal jeg ta en skikkelig økt.

Før forrige uke var jeg kjempeflink! Jeg har begynt å trene ca halvtime rask gange i oppoverbakke på mølla etter styrkeøkta. Kjempegodt! Og merkbart. Jeg har nemlig begynt å måle meg så smått. Hadde krympet svimlende 11 cm i midja på to uker! Nå var riktignok tante rød på vei da jeg hadde kontrollmålene, men 11 cm er mer enn bare luft altså!

Så det er bare forrige uke som var en dårlig matmessig og treningsmessig uke.

Men, nå er vi straks i mai.... Og noe bikinikropp har jeg fortsatt ikke. Så klart. Man kan ikke forvente at en livsstilsendring gjør deg bikiniklar på fem måneder. Det er diett i så fall og det driver jeg ikke med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar