tirsdag 26. mars 2013

Jobb!

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert!

Det har vært mye å gjøre på jobb, så det har blitt noen veldig sene kvelder. Jeg har opprettholdt treningen ganske bra. Matinntaket er greit, men ikke mer enn det. Vi har fått påskegodis på jobb, det er påskegodis hjemme og nå reiser vi til Oslo snart og der er det garantert mye mer enn bare litt påskegodt.

Jeg har ordnet meg med en prøvetime på et treningssenter i Oslo sånn at det ikke blir så mange dager mellom.

Jeg hadde jo et delmål for et par uker siden. Å komme inn i thightsen jeg kjøpte i København. Men nei..Det gikk ikke. Jeg fikk den faktisk ikke over leggene av alle ting. Jeg er "blessed" med fotballegger, men jeg trodde ikke det var så ille! Så sjekket jeg størrelsen og jeg har klart å kjøpe Small. Hahahaha! Så det var kanskje litt ambisiøst å tro at jeg ble en Small på tre måneder.

Jeg har ikke tenkt på noe nytt mål annet enn å opprettholde treningen og spise sunt. Jeg merker jo at kroppen er i bedre form. Og nå har jeg begynt å få spørsmål om jeg har gått ned i vekt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar